februari 09, 2012

Monique Ophorst start Multimo Media

Monique Ophorst is haar eigen bedrijf Multimo Media gestart. Ze was tot vorig jaar zomer werkzaam bij Universal Music.
(9-2, Entertainment Business, Jurrien Beerda

Vanuit Naarden Vesting is Ophorst vanaf nu beschikbaar als onafhankelijk muziek- en mediaprofessional voor onder meer product- en projectmanagement, het opzetten van publiciteit, het begeleiden van artiesten in binnen- en buitenland, managementdiensten en support bij albumreleases.

Ophorst is vanaf 1990 werkzaam geweest voor Universal. In eerste instantie als pers/tv-promotor bij Polydor, waar ze verantwoordelijk was voor publiciteit van onder anderen Sheryl Crow, Bjork, Lionel Richie, Soundgarden en Stevie Wonder.

Vanaf 2000 tot afgelopen zomer was ze als international exploitation manager betrokken bij de wereldwijde albumreleases van Andrea Bocelli en (mede)verantwoordelijk voor internationale marketing en promotie van Carel Kraayenhof, Dulce Pontes, Room Eleven, Laura Fygi, Herman van Veen, Ch!pz, Marco Borsato en Ilse DeLange.

“De rode draad in mijn carrière is communicatie”, aldus Ophorst. “Het bereiken van uiteenlopende doelgroepen via de juiste media, het op de juiste manier informeren van relaties en collega's en het ook binnen beperkte budgetten optimaal benutten van kansen. Mijn zorgvuldig opgebouwde netwerk in binnen- en buitenland komt daarbij goed van pas.”

Meer informatie is hier te vinden.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten